
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.


Handel Hurtowo Detaliczny Wiesław Igłowicz
al. Kościuszki 16-18,
64-000 Kościan.
Nip : 6981316118.
prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci internet w sklepie dostępnym pod adresem:
http://www.porcelanownia.pl.
4.
6.
- Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi.
- Przelewem - rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.
- Gotówką - przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu
Czas realizacji zamówienia to 2-14 dni roboczych. Przy każdym produkcie widnieje orientacyjny czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który potrzebujemy, aby skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż 3 dni robocze , kontaktujemy się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu dostawy.
W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.
Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu.
Standardowo nie wysyłamy towaru w piątki, soboty, niedziele i dni świąteczne. Wysyłka w te dni możliwa jest po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu warunków dostawy.
W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej.
Do rozpatrzenia reklamacji w przypadku uszkodzenia towaru w trakcie transportu potrzebne będą:
- zdjęcia uszkodzonych elementów oraz
- protokół szkodowy spisany z kurierem.
- pełnomocnictwo do złożenia reklamacji przez nadawcę towaru do przewoźnika.
Powyższe dokumenty należy wysłać do sklepu pocztą tradycyjną, elektroniczną lub faksem. Na zgłoszenie uszkodzenia towaru w firmie kurierskiej klient ma 7 dni od daty otrzymania przesyłki. Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie porcelanownia.pl objęte są 2 letnią gwarancją ustawową.
8 a.
Zamawiający może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, liczonym od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu.
Kontakt w sprawie reklamacji, gwarancji i zwrotów: TUTAJ
Ustosunkowujemy się do żądań klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie uznaje się za uzasadnione.
W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep oprócz sytuacji skorzystania z możliwości zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni. W tym przypadku wszelkie koszty związane ze zwrotem towaru (przesyłka, ubezpieczenie) ponosi klient.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
Regulamin określa zasady zakupów w sklepie.
13.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- 1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych.
- 2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z określonych Usług Elektronicznych, zawarcia Umowy Sprzedaży lub dokonania Rezerwacji.
- 3. Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.
- 4. Dane Osobowe Klienta udostępnione w ramach Sklepu Internetowego, będą przetwarzane przez Sprzedawcę w konkretnych, określonych celach wskazanych w ramach poszczególnych formularzy w Sklepie Internetowym oraz dokładnie opisanych w ramach Polityki Prywatności dostępnej w Sklepie Internetowym.
- 5. Klientowi co do zasady, w zależności od korzystania z konkretnych funkcjonalności, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu właściwego dla ochrony danych osobowych, prawo sprzeciwu, prawo dostępu do jego danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
- 6. Dodatkowe wyjaśnienia dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności” dostępnej w Sklepie Internetowym.