Musisz wiedzieć, że paczki z porcelaną pakujemy PANCERNIE :) Możesz być spokojny. Paczka dojedzie w całości. Bierzemy za to pełną odpowiedzialność. Zapraszamy na zakupy :)
665 552 935porcelanownia@porcelanownia.pl
Najczęstsze pytania

Najczęściej zadawane pytania (FAQ):



Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.

Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
 
 
Nie ma możliwości otwarcia paczki w obecności kuriera. W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem lub jego zniszczenia niezwłocznie należy wezwać kuriera w celu spisania protokołu reklamacyjnego. Na jego podstawie będzie rozpatrywana reklamacja.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony towar jest przygotowany do wysyłki. Numer konta jest widoczny równiez w zakładce "Kontakt". Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.
Czy zakupy u Państwa są bezpieczne?

Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych. Danych naszych klientów nie udostępniamy absolutnie żadnym podmiotom ani osobom nie zatrudnionym w naszym sklepie.

Paczki wysyłamy, jak tylko należność za zamówienie jest zaksięgowana na naszym koncie.

Sprzedajemy produkty wysokiej jakości.  Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl